Daniel Stejeran este, începând de astăzi, manager al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Sălaj Plus, după ce a promovat concursul organizat în luna iulie pentru această funcție. Contractul său de management este încheiat pe o perioadă de trei ani.
În vârstă de 39 de ani, Daniel Stejeran a ocupat, din 2016, funcția de director al Centrului Național de Informare și Promovare Turistică Șimleu Silvaniei, fiind și director al Asociației Memoriale Hebraica Nușfalău (din 2007), calitate în care supraveghează și coordonează activitățile Muzeului Memorial al Holocaustului Șimleu Silvaniei. Anterior, a lucrat ca asistent universitar în cadrul Universității „Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca.
Absolvent al Facultății de Istorie și Filosofie (UBB Cluj-Napoca), Secția Studii Iudaice, Daniel Stejeran a făcut un masterat în cadrul aceleiași instituții de învățământ superior, iar în prezent urmează studii universitare de doctorat.
„În primul rând sunt încrezător că din această poziție, alături de celelalte instituții județene, mass-media și parteneri, putem descoperi și redescoperi Țara Silvaniei-județul Sălaj. Șansa acestui teritoriu vast, încă puțin explorat, este să pornim cu dreptul în ceea ce privește promovarea turistică, culturală, identitară sau de orice formă. Luând modele de la cei care au experiență și expertiză în domeniu, îmbunătățind forme aplicate și modele de succes putem reuși să poziționăm județul Sălaj pe harta obiectivelor turistice și culturale ale României.
A.D.I. Sălaj-Plus dezvoltă în prezent o aplicație online despre tot ce înseamnă promovare turistică, locuri și oameni în Țara Silvaniei, dar și informații utile despre principalele evenimente ale județului. Este o platformă în care va trebui să implicăm toți factorii, de la primari, centre de informare turistică, producători tradiționali, până la marii operatori economici și instituții locale și județene.
Un alt gând al meu este de a începe să ne promovăm atracțiile turistice deosebite în propriul județ și în județele învecinate Sălajului. Împreună cu comunitățile locale trebuie atrași, prin diversitatea acțiunilor, evenimentelor, festivalurilor, sau a altor forme, turiști și pasionați de astfel de obiective. Avem lângă noi județe care au fost atât de explorate, încât turiștii caută altceva, nou și inedit. Țara Silvaniei are un potențial extraordinar și această oportunitate de a avea un nou start mai amplu și mai bun.
Pornesc la acest drum cu convingerea că Asociația de Dezvoltare Intercomunitară trebuie să devină un pivot important în dezvoltarea Țării Silvaniei. Dacă trendul va fi unul favorabil, avem toate șansele să creăm un brand județean puternic”, a declarat noul manager.
Depistată în trafic, în timp ce conducea un autoturism neînmatriculat, cu număr fals de înmatriculare
La data de 21 ianuarie a.c., la ora 12.50, pe drumul...
Deschide